Analize medicale

La Centrul Medical Sf. Spiridon Vechi, ne preocupăm profund de sănătatea dumneavoastră și suntem aici pentru a vă oferi soluții complete de îngrijire medicală. Efectuarea analizelor medicale este un pas esențial în menținerea stării de sănătate și în depistarea precoce a unor afecțiuni, oferindu-vă astfel pacea și siguranța de care aveți nevoie.

Cele mai comune afecțiuni detectate prin analize medicale

Analizele medicale pot furniza informații esențiale despre starea dumneavoastră de sănătate și pot ajuta la detectarea afecțiunilor precum:

• Diabetul: analizele de sânge pot dezvălui nivelurile de glucoză din sânge, ajutând astfel la diagnosticarea și gestionarea diabetului.
  • Boli de inimă: nivelurile de colesterol și trigliceride pot indica riscul de boli de inimă, permițând intervenția timpurie.
  • Anemia: analizele pot detecta scăderea numărului de globule roșii, furnizând informații despre posibile deficiențe de fier sau alte probleme.
  • Boli infecțioase: testele pot identifica infecții virale sau bacteriene, ceea ce este crucial pentru tratament.
  • Cancer: markerele tumorale pot oferi indicii cu privire la prezența unor tipuri de cancer.
Analize medicale
Pentru oferte și prețuri, vă rugăm să contactați Recepția Medicală la telefon 021.9858

Importanța efectuării analizelor medicale

Efectuarea analizelor medicale în mod regulat vă ajută să vă cunoașteți mai bine sănătatea și vă oferă oportunitatea de a interveni în cazul unor probleme de sănătate într-un stadiu incipient. Este un pas vital în menținerea sănătății dumneavoastră și a celor dragi.

Cum funcționează recoltarea analizelor medicale?

La Centrul Medical Sf. Spiridon Vechi, efectuarea analizelor medicale este simplă și eficientă. Recoltarea probelor de sânge se face pe baza de programare, de luni până vineri, între orele 7.30 – 11.00. Aveți nevoie de bilet de trimitere și cardul de sănătate. Procedura în sine durează aproximativ 15 minute, în funcție de numărul analizelor solicitate.

Unitatea noastră medicală are o colaborare de încredere cu laboratorul Valcri Medical, care se ocupă cu prelucrarea probelor biologice și cu transmiterea rezultatelor pentru pacienții care vin cu bilet de trimitere, fie de la CASMB fie de la OPSNAJ.

În ceea ce privește recoltarea analizelor medicale în regim cu plată, acestea se pot efectua la Valcri Medical, Bioclinica sau Synlab, toate 3 laboratoarele fiind în colaborare cu clinica noastră.

Pentru analizele specifice de urină sau materii fecale, veți aduce probele în recipiente speciale de unică folosință. Echipa noastră vă poate ghida în privința modalității de recoltare și vă poate oferi informații cu privire la perioada de prelucrare a analizelor.

Pentru programări, oferte și prețuri, vă rugăm să contactați Recepția Medicală la numerele de telefon: 021.9858 sau 0787.820.066. La Centrul Medical Sf. Spiridon Vechi, sănătatea dumneavoastră este prioritatea noastră.